Kalorie nebo gramy

15 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Kalorie nebo gramy

#1

Caute, mám otázku ohledně makroživin a kalorií.
Dejme tomu, že v mém případě mám 75kg a chci nabrat. Nevím, kterou hodnotou se řídit. Nechci jít moc přes 2g bilkovin na kg kvůli stravitelnosti, na druhou stranu když denně sním cca 130g bilkovin, okolo 200g sacharidu a 100g tuku, hodí mi to 2,220 kalorií, což mi přijdě málo. POkud bych chtěl větší kalorický příjem, musel bych žrát mnohem víc, což si myslím, nemá využitelnost.

Takže má otázka zní, čím se řídit, počty jednotlivých makroživin, nebo celkovým kalorickým příjmem?

PR Offline

Azurit

29.05.2016 16:27

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#2

Jíš necelý 3 g sacharidů na kilo. Objemový jídelníček je klasicky na 4 g/kg. Lidi, co nenabírají, musí jít často na 5-6 g/kg, strop je někde u 7 g/kg.
Samozřejmě, je to otázka i zdraví. Ale přidej 80-100 g a za měsíc uvidíš.

Jo, a jestli chceš přidávat u "bílkovin", nad 2 g/kg nepřidávej bílkoviny, ale aminokyseliny. BCAA nebo lépe AMG.

Naposledy upraveno 29.05.2016 17:48

Kamil Fila Offline

Tetsuo

29.05.2016 17:48

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#3

A ohledně inzulinový senzitivity, je možný dát většinu sacharidů např po tréninku?

PR Offline

Azurit

29.05.2016 19:59

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#4

Ano. A klidně dávej jednou týdně sacharidový půst.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

29.05.2016 21:48

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#5

Azurit: Caute, mám otázku ohledně makroživin a kalorií.
Dejme tomu, že v mém případě mám 75kg a chci nabrat. Nevím, kterou hodnotou se řídit. Nechci jít moc přes 2g bilkovin na kg kvůli stravitelnosti, na druhou stranu když denně sním cca 130g bilkovin, okolo 200g sacharidu a 100g tuku, hodí mi to 2,220 kalorií, což mi přijdě málo. POkud bych chtěl větší kalorický příjem, musel bych žrát mnohem víc, což si myslím, nemá využitelnost.
Takže má otázka zní, čím se řídit, počty jednotlivých makroživin, neb...
Pokud máš příjem 2,200kcal tak nepřemýšlej nad tím kolik sacharidů a kdy, ale jak zvýšit kalorický příjem.

Sebastián Offline

Peck-Deck

30.05.2016 09:40

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#6

Hezkej spor, uvidíme, co si s tím počne :)

Můj přístup je přidat 1 g sacharidů/kg a 20-40 g aminokyselin.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

30.05.2016 09:51

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#7

:))

Můj přístup je přidat na cukrech při a po tréninku tak hodně dokud to nepujde.

Sebastián Offline

Peck-Deck

30.05.2016 15:58

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#8

Jasně, chápu přidat kalorie, ale zas mi přijde, pokud pokryju tu denní potřebu B,T,S, tak by to mělo fungovat, na druhou stranu mi zas brnká v hlavně málo kalorií. Čím to navýšit, abych nemusel přidávat porce a celý den projíst? Přemýšlím nad tímhle docela dlouho.

Takže podle Peck-Decka, třeba 300S denně z toho 200 okolo tréninku? Budu to muset vyzkouet, oboje tak měsíc a potom uvidím :)

PR Offline

Azurit

30.05.2016 21:54

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#9

Pokud nemáš pokrytý kalorie, tak nemáš ani pokrytou denní potřebu makroživin.

Big Muscle Offline

Big-Muscle

30.05.2016 23:28

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#10

Takže podle tebe bych měl jít okolo 170g bílkovin, 400g sacharidů a 100g tuků, abych měl aspon 3K kalorií? Já prostě nevím, ale příjde mi hloupost cpát tolik bílkovin, cukrů a tuků. Prostě si myslím, že se to nemůže strávit, popřípadě tolik cukrů za den nějak využít, aniž bych nebyl tlustej a zalitej.

PR Offline

Azurit

31.05.2016 15:43

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#11

Hele těžko říct, neznám tě, neznám tvuj metabolismus apod.

Ale jedno vím jistě, pokud máš příjem 2K kcal denně, mužou být klidně pozlacený a značkový ale je to málo.

Sebastián Offline

Peck-Deck

31.05.2016 15:53

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#12

Tak jsem udělal jídelníček, má cca 3k kalorií, 145g bílkovin, 380g sacharidů a 100g tuku. Složil jsem to takhle:

Snidane: vejce 4ks, vločky 100g, mléko 3,5% 250 ml
Oběd: cottage 150g, batáty 300g, máslo 20g
Po tréninku: suplementace, vločky 100g
Večeře: maso nebo jatra 150-200g, rýže 200g
Pred spaním: kokos. Olej 10g, mandle 20g

Dá se to takhle použít?

PR Offline

Azurit

07.06.2016 10:12

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#13

Na 75 kilo by to mělo stačit.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

07.06.2016 14:09

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#14

tu snídaní to si budeš dělat omeletu nebo smícháš a vypiješ???po tréninku se mi osvědčilo dat Post-workout 80g s džusem....mi osobně nepřijde moc chutný ten jídelák :-(ještě teď přes léto kdy já osobně nevím jak to mají ostatní ale já moc hlad nemívám :-(bych přidal zeleninu, ovoce tam žádné nemáš atd...

Naposledy upraveno 07.06.2016 15:00

Denis Offline

Denny

07.06.2016 14:59

Odpovědět

Re: Kalorie nebo gramy

#15

Snídani prvně míchaný vajíčka, po nich ty vločky s mlékem. Hele, možná to nevypadá chutně, ale když se to dobře okoření, není problém :)
A hlavně mi většina těch věcí chutná, viz vajíčka, dřív bych je nedal, teď je neudělám uplně do sucha, ale nechám je trochu tekutý a pecka.

Naposledy upraveno 07.06.2016 15:27

PR Offline

Azurit

07.06.2016 15:26

Odpovědět

15 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout