Bolest kolenního vazu/šlachy

2 příspěvky
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Bolest kolenního vazu/šlachy

#1

Ahoj,
jsem teprve ve 3. týdnu Starting strength a už mám první problém; bolest šlachy/vazu pod čéškou u pravé nohy. Dneska při tréninku už jsem kvůli tomu nedokončil 3. sérii. Od startu jsem na dřepu přidal 30kg zatím (ale furt je to jenom 100kg...). Přijde mi, že svaly můžou, ale šlachy to nějak vzdávaj.
Teď mě to "bolí" (spíš to tak jako...cítím) i při chůzi do schodů atd.
Kloubní výživu nehlídám, dávám si do každého kafe lžičku h. kolagenu + v proteinu tady z shopu mám taky už h. kolagen obsažený.

Chtěl bych se zeptat, jestli to může být z hloubky dřepu, protože když jsem se natočil a koukal jsem na záznam, tak jsem zjistil, že jedu opravdu doslova ATG, což mi vůbec nepřišlo (myslel jsem, že jedu trošku pod paralel). Kolena se snažím rozevírat, jedu přes paty, chodidla zhruba 45°, ale bolí to furt.

Existuje něco jako "moc nízký dřep"? Mám 190 cm, nohy na horní hranici normálních proporcí (tj. hodně dlouhé), takže síla, které na kolena působí bude vždycky poměrné dost veliká i při správné technice.

S protažeností mám dost problémy.

Dík.

Barbar Conan Offline

Barbar-Conan

09.02.2016 16:51

Odpovědět

Re: Bolest kolenního vazu/šlachy

#2

Mobilita 15-20 minut denně a rozhodně i před tréninkem.

Kotníky, kolena, kyčle, zápěstí, lokty, ramena, krk, hrudní páteř, bederní páteř. Klasický Primal Move kolečko, možné doplnit o věci z Agility 8 apod.
Strečink v preclíku denně.

Potom třeba i nějakou zatíženou mobilitu - goblet squat apod.

A rozhodně se naučit zapojovat HSS, břišní dýchaní.

Ono se to tělo pak srovná do polohy, kdy to přestane bolet.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

10.02.2016 10:52

Odpovědět

2 příspěvky
Strana 1 z 1

Vytisknout