Robis - training log

215 příspěvků
Strana 10 ze 14

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Re: Robis - training log

#145

Na jakou jdeš soutěž, že jsem tak zvědavej? :)

Offline

Venec

31.08.2016 14:49

Odpovědět

Re: Robis - training log

#146

Venec: Na jakou jdeš soutěž, že jsem tak zvědavej? :)
Myslím si, že zatím na žádnou. :-)

Dmitry Danchenko Offline

Dmitry

31.08.2016 16:31

Odpovědět

Re: Robis - training log

#147

Roper: Děláš někdy vůbec bench s řetězama, board press či larsen press?
S retezama cvicim hodne, boardy ani larsena nepouzivam.

EDIT: pouzivam je i na drep, sem tam na mrtvolu a ohp. Takze v podstate na vsecko ale jak kdy, zalezi co za variace je v planu.

Naposledy upraveno 31.08.2016 22:42

Offline

Robis

31.08.2016 22:38

Odpovědět

Re: Robis - training log

#148

Venec: Na jakou jdeš soutěž, že jsem tak zvědavej? :)
Po dvou letech se konecne vracim k zavodeni v trojboji v rawce, tentokrat ale o 2 vahove kategorie niz, cil je vyrovnat nejlepsi vykony z doby kdy jsem mel o 10-13kg vic :) tak uvidime no

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Offline

Robis

31.08.2016 22:40

Odpovědět

Re: Robis - training log

#149

2.8.

Back squat - paused, low bar, belt
130kg 5x2

Doplnky:
Lat pulldowns 4x6
Seated calf raise 3x max
Side bends 2x10

Pozn. PR na drepech, samozrejme jsem chtel zvolnit na vsem a jet high reps, takze jsem prekonal o 10kg minuly pause squat a jeste dal o serku navic, ach jo :D co uz, od nedele

Offline

Robis

02.09.2016 12:42

Odpovědět

Re: Robis - training log

#150

5.8.

Tak dneska deload, na predni ohp 40kg 2x5, bylo to fest lehky ale RC palel jak zmrd, byl vycerpany a sel solidne citit.
Na ohp za hlavou 40kg snad 8-10 op. a rameno ok, takze vylozene RC nejaky prepaleny pri rotaci pod vahou + asi po tezkem low baru dlouha hlava bicaku.
Doplnky jen nejaky zada zadni ramena a triceps, biceps taky nesel nebot to vystrelovalo do ramene.

Offline

Robis

05.09.2016 10:59

Odpovědět

Re: Robis - training log

#151

Mi ten zkurv*nej trojboj vazne asi neni souzeny :( ale uz zacinam byt schopny alespon udrzet zavazi v ruce. Opet jsem byl diagnostikovan pretizenou dlouhou bicepsu+pretizenym a zkracenym zadnim poudzrem ramene.. Uz me to vazne nebavi je to tak po 20. Chce to uplne zmenit mentalitu a vratit se k tomu proc jsem zacal cvicit, a to ze me to bavilo a citil jsem se lip. Ne ze jsem mimo treninky byl naprosto nepouzitelny a bal se cokoli zvednout ze strachu o rameno..

Offline

Robis

11.09.2016 17:54

Odpovědět

Re: Robis - training log

#152

11.9. 77,3kg behem dne

Lytka + bricho

Standing calf raise 3x15
Seated calf raise 3x10
Legpress calf raise 3x10

Hanging leg raise 3x10
Ab crunch 2x30

Pozn. Rameno prakticky nezapojene, pri polozeni vahy na ramena pri lytkach bolest 2-3z10, pri visu na hrazde taky tak.
Nakoupil jsem i chladive masti, konopnou a normalni. Jeste musim sehnat ten na prohrati co se pouziva pred treninkem.

Offline

Robis

11.09.2016 18:04

Odpovědět

Re: Robis - training log

#153

Pro srandu jsem dnes 11.9. udelal mereni jednotlivych partii :D bude to zrejme lehce ovlivneny tim ze je vecer a ze jsem minut pred merenim vypil dve sklenice vody(pas), ale co uz.

Vyska/vaha 179cm/cca 77kg

Stehna 59cm
Lytka 39cm
Pas 79cm
Biceps 37cm
Hrudnik 100cm
Predlokti natazene 30cm
Predlokti zatnute u tela 34cm

Offline

Robis

11.09.2016 22:43

Odpovědět

Re: Robis - training log

#154

Podej pak report o tý konopný masti. Ta je snad jediná, který trochu věřím, że může zabírat, a ne jak shity typu Voltaren, Dolgit apod.

Jiří Vlk Offline

Roper

12.09.2016 00:07

Odpovědět

Re: Robis - training log

#155

12.9.

Kridla + trapezy + predlokti

Neutral grip lat pulldown 4x8
DB pullover 3x9
BTN pulldowns 3x12

Reverse peckdeck 3x12
Facepulls 3x10
DB shrugs 4x15

Wrist curls 3x15
Wrist extensions 3x10

Pozn. Dneska hodne opatrne zada a predlokti. Trigger point infraspinatu na zadech bolel mene pri foamrollingu. Oblekl jsem si dnes termo triko s dlouhym rukavem a na to obycejne, takze jsem se potil jako prase, ale rameno bylo prohrate a slo to relativne bez komplikaci. Sem tam v nrm pichlo a neco neylo optimalni, na stupnici asi 2z10. Trenink me mega bavil.

Pozn.2 rameno mazu 3x denne a hned po treninku, zda se ze ho to uklidnuje a tu bolest ztisuje. Rekl bych tak 10-20% pomoc

Offline

Robis

12.09.2016 19:33

Odpovědět

Re: Robis - training log

#156

14.9. 76,8kg ranní trénink

Biceps + triceps

Concentration hammer curls 3x10
DB Curls 2x12
Cheat curls 3x8

Concentration tri extensions 3x10
Overhead band tricep ext 3x25
Cheat extensions 2x8

Pozn. Dneska jen rychly pulhodinovy trenink, nebyl cas, ae byla chut, takze jen ruce. Pumpa epicka, paradni, prijemne velmi bolestiva(dobra bolest).

Pozn.2 Dneska mi prisly hrejive gely. BRUTALNE to pali a zahriva, uplne parada, az jsem zrudl na tech mistech. V kombinaci s teplou vodou jsem malem uhorel!! Dlouha hlava bicaku dnes nebyla citit. Mazani chladivym a konopnym gelem cca 3x denne pokracuje, prijde mi ze to ulevuje castecne.

Naposledy upraveno 14.09.2016 16:56

Offline

Robis

14.09.2016 16:20

Odpovědět

Re: Robis - training log

#157

14.9. Vecerni trenink

Kvadricepsy + hamstringy + hyzde + vzprimovace

Pin front squat beltless 3x6
Walking DB lunges 2x10

Conv 10cm block pull 2x6
Leg curls 2x20
Hyperextenze 2x10

Pozn. Dneska druhy trenink, o poznani tezsi skoro jsem zvracel. Ale to hlavni, bolí ty svaly, ktere maji bolet a gely slapou. Zatim dobry.

Offline

Robis

14.09.2016 19:50

Odpovědět

Re: Robis - training log

#158

16.9. 77,2kg ráno

Lýtka + břicho + předloktí

Standing DB calf raise 5x30
Seated calf raise 4x15

Hanging leg raise 3x12
DB side bends 3x10
Weighted ab crunch 3x15
Paloof press 2x10

Wrist curls 4x15
Wrist extensions 4x15

Pozn. Dneska zase jeden z hodně lehčích tréninků, skoro nulové zapojení ramene/lopatky/dlouhe hlavy bicaku až na nějaký ten vis nebo držení jednoruček, takže celkem pohoda. Pořád cítím dost rozsekaný nohy prdel a vzpřimovače z tréninku před dvěma dny, tak aspoň odpočinu.

Pozn.2 Opět se mi navyšuje hmotnost co nepočítám kalorie, tak snad je to spíš sval než tuk :D Možná zajdu na nějaké to přesné měření.

Offline

Robis

16.09.2016 13:29

Odpovědět

Re: Robis - training log

#159

17.9.

Ramena + záda

BTN pin press 3x5
Side raises 3x8
Facepulls 4x10
DB press 2x10

Close grip pulldowns 4x10
Underhand pulldowns 2x15
DB shrugs 5x15

Pozn. Tlaky s jednoručkami nejsou dobry nápad ani když jsou lehký, opět jsem si to ověřil, nesedí tomu ramenu. Jinak celkem v pohodě da se říct. Na BTN pressu mě pekelně ramena pálily, ale jelikož obě tak to snad byla dobrá bolest :D doufám

Offline

Robis

17.09.2016 19:26

Odpovědět

Re: Robis - training log

#160

18.9. 77kg rano

Hamstringy + hyzde + vzprimovace

Conventional 5cm block pull 3x4
Powerclean 3x3

Glute bridges 3x8

45 back raise 2x10
DB romanian deadlift 2x10

Pozn. Dneska v jinem gymu nez obyvkle, takze trochu nezvyk. Rameno pres den "takove nejake", ale bude to asi svalovka. Pri treninku namazano a nelimitovalo.

Offline

Robis

19.09.2016 00:30

Odpovědět

215 příspěvků
Strana 10 ze 14

Vytisknout