Silový trénink+"workout" prvky.

7 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Silový trénink+"workout" prvky.

#1

Zdravím, toto téma jsem už zakládal na Ronnie, ale bez odezvy, tak to zkouším ještě tady..
silovému tréninku (BP+SQ+DL, millitary press,...) se už nějakou chvíli věnuji, ovšem v poslední době mám nutkání přidávat něco navíc a zkouším věci jako muscle-up (na kruzích i hrazdě) a chůzi po rukou. Ovšem to zabírá dost času a dělá mi problém tyto dva segmenty cvičení kombinovat, chtěl jsem se zeptat někoho zkušenějšího, jak to kombinujete? Případně existuje nějaký trénink?
PS: v podstatě mi jde o tréninky crossfitu, aniž bych jezdil WODs.
Díky. :)

HK Offline

Kaplii

26.01.2016 09:51

Odpovědět

Re: Silový trénink+

#2

2x týdně dávej dřep a nebo mrtvolu, případně přemístění do dřepu.

1x týdně lehký bench a výrazový tlak, aby sis udržel techniku.

A jinak celkem libovolně - 2-4x týdně kalistheniku, jen opatrně na přetížení ramen. Klasicky stojky nebo l-sity ramena posilují, muscle-upy a kliky na kruzích jsou pro ramena náročná.

Jinak upřednostňuj ty typy dřepů, u nichž dochází k menšímu tlaku na ramena (čelní, ATG)

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

26.01.2016 10:06

Odpovědět

Re: Silový trénink+

#3

Díky za tipy. S rameny problém nemám, zejména když jsem začal cvičit různé kroužení a flexibilitu.
Docela mám naopak problém se spodníma zádama. Třeba ty stojky/chůze po rukou je imho dost zatěžuje, což je teda u mě vlivem slabého "core".
Ten trénink, co vyhledávám je v podstatě od Saleba (asi, neviděl jsem ho), jenže 1000 Kč nebo kolik to stojí za to dávat nechci.
Jinak upřednostňuj ty typy dřepů, u nichž dochází k menšímu tlaku na ramena (čelní, ATG)
U zadních dřepů je větší tlak na ramena než u čelních? Myslel jsem, že naopak právě.

HK Offline

Kaplii

26.01.2016 10:36

Odpovědět

Re: Silový trénink+

#4

Je tu na tohle téma článek: http://www.body-test.cz/cs/clanky/233-vse-o-crossfitu-a-budovani-svalu. Podívej se na ten poslední trénink od Johna Welbourna. Nebo se můžeš podívat na jeho stránky, kde kombinuje silové cviky s conditioningem http://crossfitfootball.com/category/wod/ Na skoro každý den je tam nějaký trénink. Vybereš si svojí úroveň - jestli jsi začátečník (amateur), pokročilý (collegiate) nebo profesionál. Podle toho si vybereš trénink a k tomu bývají i ty "workouty".

Naposledy upraveno 26.01.2016 11:27

Jaroslav Polánský Offline

Meathead

26.01.2016 11:06

Odpovědět

Re: Silový trénink+

#5

U čelního dřepu je činka na hrudníku, ramena poskytují oporu, ale nejsou vytočená dozadu. U zadního dřepu dochází k velké rotaci v ramenním kloubu.

Začni dělat pořádně mosty s vlastní vahou a postupně ti stojka nebude dělat problémy.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

26.01.2016 15:05

Odpovědět

Re: Silový trénink+

#6

Tetsuo: U čelního dřepu je činka na hrudníku, ramena poskytují oporu, ale nejsou vytočená dozadu. U zadního dřepu dochází k velké rotaci v ramenním kloubu.
Začni dělat pořádně mosty s vlastní vahou a postupně ti stojka nebude dělat problémy.
Ještě jedna otázka, jak mosty pomohou se stojkou? Máš namysli toto, že? back bridge

Naposledy upraveno 26.01.2016 21:48

HK Offline

Kaplii

26.01.2016 21:47

Odpovědět

Re: Silový trénink+

#7

Jo, back bridge - je toho tuna variant.

Pomůžou se "zamykáním" páteře. Naučí pracovat svaly, které normálně u stojky nepoužíváš

https://www.t-nation.com/training/tip-do-the-back-bridge

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

26.01.2016 23:03

Odpovědět

7 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout