Jídelníček - prosím o kontrolu

23 příspěvků
Strana 2 ze 2

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Re: Jídelníček - prosím o kontrolu

#17

kernel: Ty sníš k večeři 400g vřeten nebo jiných těstovin? To je skoro celý pytel.
Komplexní sacharid je v češtině blbost. Prostě škrob.
Ne, tak 150-180. A pak se dojím něčím jiným ještě. Škrob nebo komplexní... prostě ne monosacharid. Celý den jedu z bílkovin+tuků, jen po tréninku dopoledne dám tak 40-50g sacharidů a večer load tak 200-300 max.

Offline

Venec

09.01.2016 09:57

Odpovědět

Re: Jídelníček - prosím o kontrolu

#18

Tak ještě jednou děkuju všem za postřehy. Nějak to zkusím do toho svýho stravování zapracovat a dám vědět, co to se mnou dělá.

Jinak jsem vypozoroval jednu věc... Ty dny, kdy mám odpočinkovej den, spim a usínám v pohodě, ať sežeru cokoli kdykoli. Naopak ve dnech, kdy mám tréninky, tak mám s usínánim hroznej problém a kolikrát bez dvou neurolů v noci ani neusnu, taky jsem celej takovej nervózní a rozhodí mě kdejaká maličkost. Nemůže to být přetrénovaností, nebo nedostatkem hořčíku (případně těch Béček)? Hořčík mám v podstatě jenom z toho multivitamínu, což je tak 100mg, a pak z potravin, jinak vůbec (maximálně vypiju občas během tréninku půl litru Magnesie). Přitom se doporučuje pro lidi, co sportujou, hořčíku tak 300-400 mg/den... Akorát se chci ještě zeptat, jestli hořčík ve většim množství nepůsobí močopudně? Protože jak se napiju během dne tý Magnesie, tak musim v noci furt chodit močit, což mě samozřejmě ruší od toho usínání.

Offline

jumptheshark

09.01.2016 12:39

Odpovědět

Re: Jídelníček - prosím o kontrolu

#19

Pokud máš trénink v pozdních odpoledních hodinách tak to může být tím že máš nabuzenou cns. Roli v tom také může hrát nakopávač před tréninkem (pokud užíváš).

Jan Novák (fake) Offline

Thor

09.01.2016 13:03

Odpovědět

Re: Jídelníček - prosím o kontrolu

#20

Ne ne, trénuju dopoledne a nakopávače nepoužívám.

Offline

jumptheshark

09.01.2016 13:20

Odpovědět

Re: Jídelníček - prosím o kontrolu

#21

jumptheshark: Nemůže to být přetrénovaností, nebo nedostatkem hořčíku ...Hořčík mám v podstatě jenom z toho multivitamínu, což je tak 100mg
Zdar ...no jestli ten mulťák obsahuje 100mg hořčíku ve formě nějakýho oxidu hořečnatého, tak se ti reálně vstřebá tak 5-10mg. To je docela málo.
Poohlídni se po nějaký kvalitní formě mléčnanu hořčíku nebo chelátu. Ten ti pomůže i před spaním společně se zinkem a B6. To je odzkoušená kombinace (ZMA).
Popř. to ještě můžeš doladit pomocí GABA, nebo nějakých konzervativnějších pomocníků jako 5-HTP, Phenibut, melatonin ;-)

Petr Špryňar Offline

graves9

11.01.2016 09:21

Odpovědět

Re: Jídelníček - prosím o kontrolu

#22

Možná zkusim rovnou to ZMA. Melatonin jsem u nás prodávat neviděl, ale uvažuju o tryptofanu. Na noc piju čaj i z meduňky, ten je docela ok, ale sám o sobě taky někdy nezabere.

Ještě otázka k tomu hořčíku. Vždycky, když si dám něco, co obsahuje hořčík, ať je to tableta, nebo vypiju trochu Magnesie, tak mě to nutí chodit častěji močit než obvykle. Máte s tím někdo podobnou zkušenost, případně co s tim (přes den to nevadí, v noci by to byl problém)? Na příbalovym letáku k tomu hořčíku je upozornění, že lidi s problémem s ledvinama to s hořčíkem nemaj přehánět. Jenže já nikdy problém s ledvinama neměl...

Offline

jumptheshark

11.01.2016 14:33

Odpovědět

Re: Jídelníček - prosím o kontrolu

#23

Ashwaganda - 1 g a více fakt dobře zklidňuje. Ozkoušeno na více lidech...

Kamil Fila Offline

Tetsuo

11.01.2016 17:45

Odpovědět

23 příspěvků
Strana 2 ze 2

Vytisknout