Optimální program (The Optimal Program™)

7 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Optimální program (The Optimal Program™)

#1

Tomáš B. Offline

Cornelius

17.12.2015 23:02

Odpovědět

Re: Optimální program (The Optimal Program™)

#2

Cvičím tento program již skoro 3 měsíce + k tomu ještě lehčí tréninky kalistheniky.
Je vhodné i pro tento program zařadit nějaký deload a v jaké podobě by měl být?
Nebo by to chtělo po těch třech měsících již nějaký jiný trénink?
A jakým tréninkem pak nejlépe na tento navázat?

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

28.12.2015 16:44

Odpovědět

Re: Optimální program (The Optimal Program™)

#3

1) Nějaký tip na náhradu tureckého vztyku? Popravdě tomu cviku moc nerozumím, nemám nikoho, kdo by mi to vysvětlil, nikdy jsem to nikoho neviděl dělat. Je to takový divný:)

2) Další asi klasická otázka: není tam málo koz? Celkem mi chybí tlaky s jednoručkama, kam je případně zařadit?

Offline

arthur.dayne

14.07.2016 12:12

Odpovědět

Re: Optimální program (The Optimal Program™)

#4

arthur.dayne: Nějaký tip na náhradu tureckého vztyku? Popravdě tomu cviku moc nerozumím, nemám nikoho, kdo by mi to vysvětlil, nikdy jsem to nikoho neviděl dělat. Je to takový divný:)
Je to primárně cvik na HSS i sílu ramenního pletence, takže moc kvalitně nahraditelnej není...Není od věci, použít YouTube. Pěkně to je ukázaný a vysvětlený zde:



Jiří Vlk Offline

Roper

14.07.2016 13:54

Odpovědět

Re: Optimální program (The Optimal Program™)

#5

Cviků na hrudník je tam dost, každý den jeden. Proč by jich mělo být víc? Lidi málo cvičí ramena a záda a strašně moc hrudník a bicepsy. Je to klasická chyba, která pak vede k vadnému postoji těla.

Jinak - každý trénink jsou na začátku uvedeny dva různé cviky. To je celkem 6 cviků. Není problém si z nich vybrat.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

14.07.2016 17:41

Odpovědět

Re: Optimální program (The Optimal Program™)

#6

Chápu dobře, že se odcvičí ty 3 tréninkové dny, pak se dá např. den volna, změní se cviky, opakování atd. podle pocitu a zase se pojedou ty 3 dny?

Asi by nebyl problém to udělat na 5 tréninků v týdnu že? tedy trénink 1,2,3, volno, 1,2, volno - další týden - 3,1,2 volno, 3,1, volno.... atd.

Štěpán Offline

Stepan

06.08.2016 13:46

Odpovědět

Re: Optimální program (The Optimal Program™)

#7

Začal bych na 4 trénincích
po, st, pá, so NEBO po, út, čt, so apod.

Měnění cviků je možné

Kamil Fila Offline

Tetsuo

06.08.2016 15:41

Odpovědět

7 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout