Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

33 příspěvků
Strana 2 ze 3

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#17

Aha dobře, budu tedy ještě aspoň měsíc pokračovat. Ptal jsem se, protože výše jsi psal ať tomu dám 4-8týdnů.

Ještě by mě zajímalo, zda je tento program vhodný i na pokrytí potřeby zesílit jádro. Pro zpevnění a lepší držení beder a břicha (neprohýbat bedra a nešpulit pupek:)). Popřípadě zda nějaký cvik k tomuto účelu ještě přidat.

Jinak co se týče cíle (dlouhodobě řečeno), tak je to nabrání svalové hmoty, zpevnění a zlepšení držení těla. Takže řekněme stránka estetická, ale současně i funkční stránka. A myslím, že trénink 3x týdně je celkem vyhovující, nevím jestli bych dokázal udržet častější frekvenci a nerad bych selhal tím, že bych trénink tu a tam z časových důvodů rušil, což pak zničí nakonec morálku úplně. Otázkou ale je - je-li 3x týdně dostačující k dosažení cíle.

Offline

Pete

11.04.2016 10:43

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#18

Na zesílení jádra dělej na úvod tréninku RKC plank, side plank, birddog a hollow positions, teoreticky nějaký crawling.
Všechno se to dá vygooglit a je to součástí konceptu Primal Move.

Být tebou, tak cvičím 3x týdně v posilovně a 1x týdně doma a zaměřoval bych se na cviky jako jsou stojka nebo dřep na jedné noze, případně front lever. To srovná držení těla parádně.

3x týdně v posilovně dělej fullbody a dá se to samozřejmě různě variovat.
Střídat parametry v jednotlivé dny u všech cviků stejně, střídat parametry u různých cviků různě, jeden den víc zaměřit na nohy, další na tlaky a další na přítahy.

Jeden den může být silový, druhý pumpovací, třetí kondiční... atd.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

11.04.2016 11:25

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#19

Ahoj mam dotaz je možné jet split bez lehkých dnu děkuji.

Pavel Lnenicka Offline

poul

11.04.2016 22:43

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#20

Tetsuo
Rád bych přešel na tento trénink ale nesedí mě jedna věc. Rád bych nahradil tahy těžce -mrtvými tahy 8x3. Čím ale nahradit 3 tí cvik ? FEST to má trochu lépe vymyšlené. Jednou těžce bench pak dřep pak mrtvý tah.

Karel Höll Offline

Teiko

12.06.2016 21:33

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#21

To je naprosto schválně. Těžké shyby dělá málokdo. Je tam tak proto, aby se nepřetěžoval během týdne spodek zad.

Ono to je ještě přijatelné, pokud se cvičí fakt jen 3x týdně, ale jakmile by tam byl 4. den, tak to neutáhneš.

Jinak si myslím, že tam je uvedeno dost různých variant, jaké cviky si vybírat, čili je to řešeno lépe než FEST :)

Kamil Fila Offline

Tetsuo

12.06.2016 23:42

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#22

Zdravím,pročítal jsem si tento trénink a chci se zeptat:veslování by šlo zaměnit
např. za TRX inverted rows,eventuálně přítahy s oporou hrudníku?Nebo je nějaká jiná varianta?A Leg Press za čelní dřepy nebo zercher dřep by asi taky šlo vyměnit,že?

A není špatně ve článku špatně napsaný ten ,,Přesnější rozpis postupu přidávání sérií a vah??,jel bych to postupně 4x5,5x5,5x6,přidal váhu a znova a ne 4x5,5x5,4x6,5x6,4x5 a 5x5?Já jen,že mi to moc nedává smysl..Díky

Naposledy upraveno 13.07.2016 20:50

Offline

martinbaca

13.07.2016 20:47

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#23

Horizontální přítahy jde zaměňovat za jiné horizontální přítahy, ano.

Progres u parametrů sérií na opakování je nejprve dělán navýšením objemu práce (1 série navíc), pak se přidá na intenzitě s mírně zmenšeným objemem (z 5 opakování na 6 ale se 4 sériemi). Je to celkem osvědčený postup.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

13.07.2016 23:27

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#24

Ahoj,

chápu to takhle správně?



Akorát se mi dost cviků nelíbí :P

Pavel Anderle Offline

DragoN

09.08.2016 08:56

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#25

Nějak se mi od tebe nic nezobrazuje

Kamil Fila Offline

Tetsuo

09.08.2016 12:25

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#26

Tetsuo: Nějak se mi od tebe nic nezobrazuje
Škoda :/ to nějak vymslím .. každopádně, když si vyberu ty cviky, mají se pak každý týden opakovat, když mění intenzitu/objem, že? Není to že jednou dělám třeba jednu variantu, druhý týden druhou, nebo jednou shyby, pak biceps s velkou, jak je to psáno v rozpisu a návrhách cviků?

Naposledy upraveno 12.08.2016 14:42

Pavel Anderle Offline

DragoN

09.08.2016 12:34

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#27

Ahoj,

v podstatě stejná otázka jak u jiného tréninku - 8x3 shyby nepočítat z maxky, ale naložit si tolik, abych je v pohodě dal, ale zase málo, že .. něco s čím bych zvládl třeba 5?
To stejné u dipů na bradlech - 3x10 ..

Pavel Anderle Offline

DragoN

18.08.2016 11:59

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#28

Jj

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

18.08.2016 13:31

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#29

Trochu mi v t tom tréninku "Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni" chybí mrtvý tah. Jak by tam šel ideálně zakomponovat?

Naposledy upraveno 18.01.2017 11:09

Karel Mencl Offline

charlie77

18.01.2017 11:09

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#30

Nechybí, vždyť se koukni

Kamil Fila Offline

Tetsuo

21.01.2017 23:56

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#31

Ahoj, docela mi vyhovuje tento trénink. Ale asi je vhodné mít mezi tréninky den volna. To bohužel mi vzhledem k směnám ne vždy vyjde a musím cvičit 2x za sebou. Mohl bys mi poradit jak upravit druhý trénink nejlépe dle tohoto rozpisu a nebo nějaký vhodný (fullbody). Díky

Offline

michal_

05.04.2018 14:19

Odpovědět

Re: Fullbody 3x týdně – Rotování parametrů jednom dni

#32

Můžete poradit vhodné rozcvičení před tímto tréninkem? Díky

Offline

michal_

před 2 měsíci

Odpovědět

33 příspěvků
Strana 2 ze 3

Vytisknout