Ideální gainer

44 příspěvků
Strana 1 ze 3

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Ideální gainer

#1

Čauec,

sháním gainer, který by byl (možná nejen pro mě) ideální z hlediska složení sacharidů a zároveň s absencí umělých sladidel a podobných chemikálií. Jediný výrobek bez těchto sladidel jsem nalezl Royal Mass na stránce Foractiv.cz, avšak tento má zas na druhou stranu dle mého názoru velmi špatnou skladbu sacharidů - 40 procent maltodextrin, 25 procent glukóza - v podstatě je stavěný na jednoduchých cukrech. Je na trhu tedy nějaký, který by splňoval obě kritéria? Sladidla typu acesulfam K, cyklamát Na, dihydrochalkon apod. jsou mi skutečně proti srsti. Popř. poprosím Tetsua, zda by mohl složení (a samou ódu výrobce na tento gainer na jejich stránkách) výrobku Royal Mass zhodnotit.

Upraveno moderátorem admin 07.04.2014 16:32

Petr Polák Offline

PP

03.04.2014 09:52

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#2

Odpověď jsem doposud nedostal, nicméně prozatím jsem se rozhodl (a mám ho již koupený) Whey shake z tohoto e-shopu - složení mi přijde dobré a je slazen pouze stévií.

Petr Polák Offline

PP

12.05.2014 08:31

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#3

Tak jestli nemáš problém s laktózou, tak ok.

Obecně my teď používáme pouze sukralózu, což je sladidlo, o němž se neví, že by někomu vadilo (např. proto, že tělo ho vůbec netráví).

Nové gainery s různými "pomalejšími" zdroji sacharidů máme ve výrobě. Dostupné budu brzy.

Pokud by neměly být vůbec slazené, bez aromat a barviv (ale ta jsou přírodní), tak to by bylo na osobní dohodu. Ale minimální odběrové množství 10 kilo.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

12.05.2014 09:06

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#4

Myslíte, že to, co se píše o sukralóze tady - http://www.jetotak.sk/zdravo/chcete-pribrat-pite-kolu-bez-cukru jsou kraviny? Stránku jsem vygooglil a neznám ji, tak nemůžu soudit, co se týče její kredibility.

Příklad:
Výskumníci z Duke Univerzity dvanásť mesiacov dávali laboratórnym myšiam sukralózu. Výsledok? Množstvo „dobrých” baktérií v črevnom trakte myší pokleslo o 50 percent. Narušila sa im pH rovnováha tráviacho systému. A čo je najšokujúcejšie—myši od sukralózy strašne pribrali.
Pricházajú už aj prvé správy od ľudí, ktorí sukralózu pravidelne konzumovali. Zoznam spozorovaných vedľajších účinkov je dlhý a okrem iného obsahuje nadúvanie, bolesti brucha, plynnatosť, nevoľnosť, pálenie záhy, hnačku, migrény, poruchy zraku, arytmiu srdca, depresie, úzkosť a záchvaty panického strachu, pocity bezprizornosti, bolesti kĺbov, najmä kolien, a závrate.
Ak trpíte niektorým z vyššieuedených symptómov, vysaďte potraviny obsahujúce umelé sladidlá na šesťdesiat dní. Ak sa symptómy stratia, máte takmer zaručenú istotu, čo ich spôsobovalo. Pre úplnú istotu obnovte ich konzumácie znovu na tridsať dní. Ak sa niektorý zo symptómov objaví znova, vaša istota bude sto percentná.

Slabej Čaj Offline

Slaboch

12.05.2014 10:49

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#5

nechápu co lidé proti umělým sladidlům pořád mají.

Koho zajímá, co to dělá myším??? a není uvedeno jaké jim dávali dávky. To samé u těch "subjektů". Taky nemáme vůbec ponětí, co to bylo za lidi, jakou měli stravu, životní styl, v jakém žili prostředí. To by rovnou mohli dělat ty výzkumy v Ostravě a tvrdit, že za horší zdravotní stav můžou sladidla a ne ovzduší :D
Ak trpíte niektorým z vyššieuedených symptómov, vysaďte potraviny obsahujúce umelé sladidlá na šesťdesiat dní. Ak sa symptómy stratia, máte takmer zaručenú istotu, čo ich spôsobovalo. Pre úplnú istotu obnovte ich konzumácie znovu na tridsať dní. Ak sa niektorý zo symptómov objaví znova, vaša istota bude sto percentná.
To by mi přišlo jako "placebo" v opačným smyslu slova :) Prostě by si za 60 dní znovu nasadil "určenou" dávku sladidla a každý den, by si vstával s tím, že hned musíš zkoumat jestli tě náhodou něco nebolí. S takovou by mne za chvíli bolelo všechno.

A stejně kolik je umělých sladidel ve 100g proteinu/gaineru??? max. 5g???

Kdo má i přesto všechno na sladidla "paleo" názor, tak a´t si koupí čistou surovinu a přisype si tam kakao, skořici atd.

Naposledy upraveno 12.05.2014 11:02

Tomáš Veselý Offline

Merry

12.05.2014 11:02

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#6

A stejně kolik je umělých sladidel ve 100g proteinu/gaineru??? max. 5g???
Sukralóza je 600x sladivější než cukr, takže bych to spíš tipoval na 0,1g.

Naposledy upraveno 12.05.2014 11:11

Tomáš Offline

supertom

12.05.2014 11:10

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#7

supertom: Sukralóza je 600x sladivější než cukr, takže bych to spíš tipoval na 0,1g.
To zas ne :D na 4 fitness když jsem kupoval Hydro, tak mi na 2kg stačilo i 12g sladidla, aby to bylo chuťově OK, takže to bývá mezi 0,5 až 2 gramy :). Záleží na výrobci :) Kdo ví kolik dávali těm krysám :D :D :D

Naposledy upraveno 12.05.2014 11:20

Tomáš Veselý Offline

Merry

12.05.2014 11:18

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#8

Pokud bys dal na 2kg 12 g čistý sukralózy, tak bys to nepozřel :D Zřejmě myslíš to nějaký jejich práškový ochucovadlo, tam podíl sukralózy není ani 50% bych řekl.

Slabej Čaj Offline

Slaboch

12.05.2014 11:28

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#9

Slaboch: Pokud bys dal na 2kg 12 g čistý sukralózy, tak bys to nepozřel :D Zřejmě myslíš to nějaký jejich práškový ochucovadlo, tam podíl sukralózy není ani 50% bych řekl.
Opět. Tím menší důvod k panice :)

Tomáš Veselý Offline

Merry

12.05.2014 12:04

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#10

Stránka "JeToTak.sk" je kupa blábolů na libovolné téma.:) Typicky paranoidní konspirační teorie, strašení lidí, které se vydává za "kritické myšlení", i když je to pravý opak.

Btw, standardně se do proteinů a gainerů dává 0,1 až 0,15 g sukralózy na 100 g a do aminokyselin malinko více.
Prakticky nejde pozřít nic nad 0,3 g/100 g. Je to tak sladké, že se svírají rty a žaludek.

Naposledy upraveno 05.11.2015 21:52

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

12.05.2014 13:32

Odpovědět

Gainer nebo Amino Muscle Growth??

#11

nejsem si jisty kde dotaz zaradit tak to hodim tady :) jsem tu novy tak me snad neukamenujete :D chtel jsem se zeptat na objektivni nazor nekoho zkuseneho co se tyce pred a potreninkove suplementace.zajima me jestli muzu ocekavat lepsi vysledky co se tyce narustu svalove hmoty a sily od gaineru nebo od vyrobku rady Amino Muscle Growth?? a popripade jestli spise kombinovat ten AMG pre a post workout nebo all in one popripade max stronger napr.3x denne??samozrejme za dodrzovani zasad vyzivy a siloveho treninku..diky moc

Mamuka Gorgodze Offline

Mamuka

05.11.2015 18:49

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#12

Objektivně ti odpoví někdo těžko, pokud si po trénincích a suplementaci nedělá svalovou biopsii (nevytrhává kousek svalových vláken jehličkou a nezkoumá pod mikroskopem, k jakým v nich došlo procesům).

Nezávisle ti tady různí lidé můžou sdělit, jak se subjektivně cítí, když AMG používají.

Ber to tak, že 1 odměrka libovolného AMG produktu obsahuje 20 g čistých volných aminokyselin, což je obecně považováno za velkou dávku, a 2 odměrky obsahují 40 g, což už je megadávka.
Aminokyseliny V JAKÉMKOLI poměru mají vliv na regeneraci. Speciální poměry pak dovedou být silnější než třeba jen BCAA.
10 g AMG by mělo mít efekt jako 20-25 g BCAA.

Kdybych se zaměřil jen na trénink, upřednostním Pre-Workout a Post-Workout. Kamarád, který dělá hardcore kruháče, mi psal, že 80 g jednoho a 80 g druhého mu přineslo zvýšení výkonu a snížení bolestivosti jako nic předtím a to jel i různé formule od Reflex Nutrition.

Jinak ostatním se tu k vyjádření prostor neomezuje...

Naposledy upraveno 05.11.2015 21:44

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

05.11.2015 21:43

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#13

Jasně objektivně to asi bude těžké :D momentálně užívam gainer a za pul hodky protein za dalsi cca hodku pevne jidlo.a premyslel jsem jestli neni neco efektnejsiho co by me posunulo zas o kousek dal v mych cilech a treba o neco lepe.a jelikoz mam pocit ze ty jsi obe moznosti(gainer i AMG) urcite zkousel osobne tak muzes mi napsat subjektivne ktera "metoda" ti prisla lepsi?ktera ne tebe pusobila lepe?a AMG se uzivaji jen v okoli treninku(pred a po) nebo i jindy behem dne?a pokud je clovek uziva je potreba doplnovat i dalsi aminokyseliny¨(napr.glutamin,kreatin atd.) nebo staci jen to AMG ?diky moc

Naposledy upraveno 05.11.2015 22:23

Mamuka Gorgodze Offline

Mamuka

05.11.2015 22:20

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#14

Já ti můžu říct, že už nějaký čas dávám all in one (120g denně, po tréninku 40 a zbytek rozložen během dne) a cítím se tak nějak líp,posunuju se v tréninku a celkově jsem momentálně spokojenej. Samozřejmě v tom asi bude hrát roli více věci, ale určitě na tom má AMG svůj podíl.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Offline

Gregor

05.11.2015 23:08

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#15

Já bych hlavně gainer vůbec nepoužíval a dával po tréninku jen hydro protein :)

Jinak mam vyzkoušený AMG Max Stronger před hlavními jídly, určitě může pomoct. AMG pre-workout je taky dobrej, ale osobně preferuju klasický nakopávací NOčko. Zkus přihodit ještě kreatin malát a uvidíš. Podle mě by ti tahle kombinace mohla sednout.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Offline

blu3

06.11.2015 06:42

Odpovědět

Re: Ideální gainer

#16

Vsem diky za odpovedi ale nejak se v tom celkem neorientuju xD sorry.asi to potrebuju vice "po lopate" :) co tedy chapu je ze jestli je lepsi gainer nebo AMG to se asi objektivne posoudit moc neda a musim to zkusit.a ted nastava cas otazek a verim ze i odpovedi :D

1)co je tedy lepsi brat na zvyseni sily a svalovy rozvoj(jasne predpoklad dodrzovani vyzivy a treninku)?pre a post?nebo all in one?nebo max stronger?

2)pouzivat jen v obdobi treninku nebo i behem dne??popripade kdy?pred jidlem?po?mezi dvema jidly?v den kdy netrenuji davku vynechat ci zachovat?

3)nutno suplementovat i jine aminokyseliny?napr.glutamin,arginin atd.? nebo je v techto vyrobcich dost volnych aminokyselin na cely den?a tudiz uz staci jen spravne jist popripade protein?a co vitaminy a mineraly vysadit nebo uzivat dale?

4)pri suplementaci pre a post..chapu dobre ze pri 108kg vypit 100g pre cca 30-1h pred treninkem a do pul hodiny po treninku dalsich 100g post nebo jak?a potom uz muzu pevnou stravu nebo tam mam jeste pustit proteinak??(normalne suplementuji gainer za cca 30 minut protein a do hodiny pevne jidlo).mám míchat do pre kloubni vyzivu nebo ne?a pripadne do post omega 3 a lecitin nebo ne??

predem moc dekuji
... vim ze to mnozstvi dotazu je znacne ale snazim si v tom udelat jasno.nikdy jsem se s necim jako je rada AMG nesetkal tak s tim nemam vubec zkusenosti diky

Mamuka Gorgodze Offline

Mamuka

06.11.2015 15:56

Odpovědět

44 příspěvků
Strana 1 ze 3

Vytisknout