Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

43 příspěvků
Strana 1 ze 3

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#1

Tomáš B. Offline

Cornelius

17.12.2015 23:02

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#2

Je zde lepší jet silové přemístění do dřepu nebo půldřepu? Předpokládám půldřep u tohoto tréninku?

Offline

gonzales.th

12.01.2016 11:58

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#3

gonzales.th: Je zde lepší jet silové přemístění do dřepu nebo půldřepu? Předpokládám půldřep u tohoto tréninku?
Power clean - do podřepu. Ale taky to závisí na tvé mobilitě. Ale stejně bych dělal jen power clean, jelikož už tam máš obsaženej čelní dřep.

Jiří Vlk Offline

Roper

12.01.2016 13:02

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#4

Silové přemístění = Power Clean
Power Clean zahrnuje čelní dřep, nic jako Squat Clean nebo full squat clean nexistuje.

Štěpán Offline

Stepan

13.01.2016 20:19

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#5

Jen pro ujasnění:
power clean = silové přemístění - do podřepu
clean (někdy taky full clean, squat clean) = přemístění - do dřepu (první část nadhozu)

Tomáš Offline

supertom

13.01.2016 23:54

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#6

Lze k tomuto tréninku přidat 5den kde bych izolovaně procvičil paže a boční + zadní hlavu ramen? Cvičil bych 2+1,3+(1)nebo 2 podle únavy. Opakování u všeho tak 10-15 a snaha o maximální procítění. Díky

Miloš Masaryk Offline

Milda18

15.05.2016 19:10

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#7

Určitě to jde.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

15.05.2016 23:04

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#8

Šlo by u tohoto tréninku ve čtvrtém dnu začít MT 5/3/1 a poté místo přemístění zařadit několik sérií čelního dřepu, na kterém bych teď chtěl zapracovat? Před a po čtvrtém dnu bych měl jeden den volna.

Ján Valentíny Offline

jankolive

17.05.2016 19:11

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#9

Pro někoho je čelní dřep lepší než přemístění. Není v tom problém to nahradit.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

18.05.2016 13:20

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#10

Tetsuo četl jsem od tebe, že silově prováděný bench press nemá moc ůčinek na růst hrudníku..Pokud mi jde o růst svalů nemám dát místo jednoho dne kde se jede rampa tlaků raději jednoručky a více opáček?

A ještě jedna otázečka..mohl bych jet shyby v celém tréninku u těch tlaků?
Mám v plánu tak jet i ty lýtka vždycky stím do budu mít na dřepech udělám výpony,pak i na leg pressu..Díky.

Miloš Masaryk Offline

Milda18

19.06.2016 20:37

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#11

Jako můžeš to zkusit. Není to nějaký nesmysl.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

19.06.2016 20:45

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#12

Ahoj,

mám po zranění kolena a tak nebudu moci asi 2 měsíce cvičit moc nohy, maximálně ta mrtvola apod.. Můžu chodit 3x týdně cvičit a podle toho jsem se to nějak snažil sestavit, je to teda vršek 3x týdně a hlavně t ustředu jsem si sestavil víceméně sám, chtěl bych poradit, jestli by t otakhle šlo, nějaký tipy, kritiku apod ..

Viz. příloha nebo tento odkaz

Díky,
Pája

Přílohy

Pavel Anderle Offline

DragoN

22.06.2016 13:25

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#13

Uvažuj o tom, jak ty nohy cvičit aspoň trochu. Podzazování pánve třeba, nějaké unožování apod.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

22.06.2016 18:52

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#14

Tetsuo: Uvažuj o tom, jak ty nohy cvičit aspoň trochu. Podzazování pánve třeba, nějaké unožování apod.
Ahoj,

záleží co je trochu - nohy jsem měl vždycky super a rostly až moc, nepadají mě tam ani nějak svaly, ale vím jak je to důležité, že to není jenom kvůli tomuhle, bohužel tyhle 2 měsíce budu asi víc out v tomhle .. a ohledně toho trochu - něco dělám u strečinku, různý zvedání a krčení nohou u cvičení břicha, pak ty pressy ve stoje a mrtvola taky určitě dává, běžná chůze do schodů, občas kolo .. Nebo myslíš do toho středečního tréninku přímo něco určenýho jen na nohy vážně přidat, nebo nějaké vložené či supersérie?

Díky,
Pája

Pavel Anderle Offline

DragoN

23.06.2016 08:34

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#15

Ty pohyby jsou hlavně na zachování funkčnosti-nervového spojení. Kromě mrtvoly bych dělal třeba swing 2x týdně. Nebo při rozcvičce birddog.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

23.06.2016 10:42

Odpovědět

Re: Vršek/spodek stylem rampy 4x týdně

#16

Tetsuo: Ty pohyby jsou hlavně na zachování funkčnosti-nervového spojení. Kromě mrtvoly bych dělal třeba swing 2x týdně. Nebo při rozcvičce birddog.
Ahoj,

jo ten swing (s kettlebelem?) určitě můžu zapojit, i třeba k tréninku .. jestli mě to neurve koleno :D
Bird dog u rozcvičky dobrý nápad, chtěl jsem to zapojit už dřív :)
Jinak se ten trénink takhle nějak dá pro naturál?

Díky,
Pája

Pavel Anderle Offline

DragoN

23.06.2016 10:49

Odpovědět

43 příspěvků
Strana 1 ze 3

Vytisknout