Lehko-těžký split 6x týdně

30 příspěvků
Strana 1 ze 2

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Lehko-těžký split 6x týdně

#1

Diskuse k článku Lehko-těžký split 6x týdně.

Tomáš B. Offline

Cornelius

17.12.2015 23:02

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#2

Proč u těžkých dnů není u ramp krom nohou využita kontinualní rampa? Díky za odpověď

Miloš Masaryk Offline

Milda18

12.02.2016 21:25

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#3

U tlaků to klidně jde.
Variantou tréninku je také začít Military Pressem, pokračovat bech pressem na šikmé lavici hlavou nahoru nebo BP s úchopem na šířku ramen a skončit bench pressem na rovné lavici,
Co se týče přítahů, je to komplikovanější.

Mělo by smysl začínat u přítahů v předklonu a pokračovat mrtvými tahy, případně začínat stahováním kladky a pokračovat shyby.

Šlo by asi vymyslet i různé varianty se silovým přemístěním-mrtvými tahy nebo variantami přítahů v předklonu.

Ale popsané varianty v článku jsou univerzálnější.

Obecný problém u zad je, že by se neměly příliš přetížit vzpřimovače.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

13.02.2016 18:34

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#4

je tento tréning vhodný aj pri CKD diéte ?

Offline

ecdysteron

09.04.2016 20:58

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#5

Ne, na CKD dietě nerostou svaly. Tento trénink je určený jako objemový.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

10.04.2016 19:48

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#6

Tetsuo: Ne, na CKD dietě nerostou svaly. Tento trénink je určený jako objemový.
Moment v článku se píše, že jde využít do diety dokonce je tam i napsaná příprava na závody.
Proč bez sacharidů nerostou svaly?
A co se týče udržení svalů v dietě platí to také?

Miloš Masaryk Offline

Milda18

10.04.2016 21:00

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#7

Tak jsou různé diety. Beru jako ok, že někdo jí sacharidy první půlku týdne a další půlku je snižuje nebo vynechá a ty druhé tréninky s vysokými počty opakování vypálí glykogen.
Ale že bych jel tvrdý CKDčko a na to zvedal těžký váhy a myslel si, že mi porostou svaly, tak to ne.

Obecně spousta tréninků a metod počítá s různými dny s různým příjmem sacharidů a podle toho dělí i tréninky.

Pokud někdo jede CKD nebo low carb dlouhodobě (low carb podle mě je DO 100-150 g sacharidů, 200-250 g už podle mě low-carb není), tak nemůže počítat s výraznějším nárostem svalů. Sacharidy působí anabolicky a každý, kdo někdy přidal trochu sacharidů po období low-carbu, to zná.

Tvrzení, že se sacharidy nepodílí na růstu svalů, je nesmysl, protože na "nulách" nikdo svaly neudělal, a to ani lidi na steroidech. Sacharidy mimo jiné i podporují duševní výkon a imunitu a činnost jater. Pokud si to trvale snižuješ, tak se i míň budují svaly.
Samozřejmě - a ta debata je pořád dokola - každý si musí najít svůj sweet spot - bod, kdy rostou svaly a nenabíráš tuk, nebo ne alespoň moc.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

11.04.2016 11:33

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#8

Ahoj mam dotaz je možné tento split jet bez lehkých dnu děkuji za info.

Pavel Lnenicka Offline

poul

11.04.2016 22:46

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#9

Nejezdil bych ho více než 4 dny v týdnu a rotoval by ty jednotlivé dny.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

12.04.2016 12:06

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#10

Ještě jeden dotaz je styl ramp vhodný pro rust svalu naturálně o silu mi už tolik nejde věk 40 cvičím 12let stagnuji ,nebo je lepší myo nebo clustery díky.

Pavel Lnenicka Offline

poul

12.04.2016 20:51

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#11

Pro maximální růst svalů je nutné provádět několik věcí zároveň. Jak zvedat těžké váhy, tak pumpovat.

Čili lze jet rampu, pak clustery nebo myo-reps a pak na tentýž sval ještě nějaké pumpování. Je otázka indivuální regenerace, jestli tentýž trénink nebo jiný trénink v týdnu.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

12.04.2016 21:05

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#12

Tak split 6x týdně bude lepší zachovat s lehkýma dny nebo doporučíte jiný typ tréninku.

Pavel Lnenicka Offline

poul

12.04.2016 21:18

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#13

Buď cvičit tak, že se 2-3 dny jede silověji a pak 2-3 dny pumpovacím stylem, nebo to smontovat dohromady.

Hrozně záleží na frekvenci tréninků.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

12.04.2016 21:27

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#14

Frekvence cvičeni 4 týdně je možné požádat o pomoc s tren.plánem?

Pavel Lnenicka Offline

poul

12.04.2016 21:41

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#15

Jel bych úplně klasicky spodek-vršek-spodek-vršek

Jednou silově - rampa + myo reps nebo clustery
Jednou pumpování

Silově bych jel čelní dřep a sumo mrtvolu nebo klasickou mrtvolu
Pumpovacím stylem dřep s činkou na zádech, rumunský mrtvý tah a legpress.

Silově pak výrazový tlak a bench press a shyby
Pumpovacím stylem tlaky s jednoručkami + různé cviky na kladkách

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

13.04.2016 00:40

Odpovědět

Re: Lehko-těžký split 6x týdně

#16

to je mi jasné že bez sacharidov to nepojde ale mne išlo práve o tú diétu kedže tento tréning som išiel v lete na low carb a forma bola slušná preto ma zaujímalo či je to možné aj u CKD ísť alebo skôr low carb

Offline

ecdysteron

13.04.2016 16:43

Odpovědět

30 příspěvků
Strana 1 ze 2

Vytisknout